Пошуковий запит: (<.>A=Кисла О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Харченко Н. В. Оптимизация лечения больных функциональной диспепсией [Електронний ресурс] / Н. В. Харченко, Г. А. Анохина, И. А. Коруля, О. Н. Кисла, Д. Т. Джанелидзе. // Сучасна гастроентерологія. - 2012. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SGastro_2012_4_13 Наведено дані щодо клінічної ефективності комбінованого препарату, до складу якого входить омепразол і домперидон, із пролонгованою дією в лікуванні хворих на функціональну диспепсію.
|
2. |
Кислий А. О. Вплив християнської антропології на педагогічну творчість К. Д. Ушинського [Електронний ресурс] / А. О. Кислий, О. Ф. Кисла // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_110_19
|
3. |
Кисла О. Формування професійної компетентності майбутніх учителів початкових класів засобами інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / О. Кисла // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__9 Обгрунтовано оптимальну й ефективну методику навчання хімічних дисциплін (ХД) з метою формування професійної компетентності студентів технікумів за фахом "технолог харчової промисловості". Висвітлено пропоновану методичну систему, в якій використано переважно рівень міжпредметних зв'язків, її загальнодидактичні та спеціальні принципи. Структурно-функціональну модель методичної системи наведено у таблиці. Зазначено, що головними напрямами реалізації інтегративного підходу під час вивчення ХД є комплекс професійно орієнтованих завдань з хімічного циклу та такі форми організації навчання, де поряд із традиційними фронтальними й індивідуальними застосовуються групові, парні форми аудиторної роботи. Уточнено поняття професійно орієнтованого хімічного завдання у підготовці технологів харчової промисловості як такого, що його умова й вимога являє собою модель певної ситуації, яка виникає в професійній діяльності технолога, а дослідження цієї ситуації здійснюється засобами хімії та сприяє професійному розвитку фахівця (наведено приклади таких завдань). Розкрито зміст когнітивної, операційної, технологічної, комунікативної, особистісної компетенцій студентів-технологів. Для подальших досліджень запропоновано методики реалізації моніторингу навчально-виховного процесу з ХД.
|
4. |
Харченко Н. В. Соціальні, психоемоційні фактори та особливості харчування хворих на функціональні розлади шлунково-кишкового тракту [Електронний ресурс] / Н. В. Харченко, О. М. Кисла // Фітотерапія. - 2009. - № 2. - С. 34-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fch_2009_2_11
|
5. |
Кисла О. Формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку засобами здоров’язбережувальних технологій [Електронний ресурс] / О. Кисла, А. Кошель // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 9(2). - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_9(2)__16
|
6. |
Хомич В. І. Транспонування прийменниково-відмінкових форм "praen + Ngen" з вихідною семою вираження місця, неподалік якого знаходиться предмет, у нетиповій позиції, зокрема атрибута [Електронний ресурс] / В. І. Хомич, О. М. Кисла // Література та культура Полісся. - 2009. - Вип. 48. - С. 10-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2009_48_4
|
7. |
Кисла О. Творча спадщина Т. Шевченка в літературно-критичній рецепції М. Костомарова [Електронний ресурс] / О. Кисла // Шевченкознавчі студії. - 2014. - Вип. 17. - С. 232-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Shs_2014_17_30
|
8. |
Кисла О. Ф. Шевченкова творчість у рецепції М. Костомарова та російських і польських критиків [Електронний ресурс] / О. Ф. Кисла // Літературознавчі студії. - 2014. - Вип. 42(2). - С. 3-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lits_2014_42(2)__3
|
9. |
Кисла О. Г. Підвищення мотивації вивчення хімічних дисциплін в умовах професійно орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / О. Г. Кисла // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2011. - № 43. - С. 171-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2011_43_48
|
10. |
Кисла О. Ф. Формування дослідницької компетентності студентів магістратури під час асистентської практики [Електронний ресурс] / О. Ф. Кисла // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 125. - С. 319-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_125_79
|
11. |
Кислий А. О. Релігійно-педагогічні ідеї Софії Русової у контексті сучасної освіти [Електронний ресурс] / А. О. Кислий, О. Ф. Кисла // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 135. - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_135_9
|
12. |
Кисла О. Ф. Формування культури здорового способу життя дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / О. Ф. Кисла, А. П. Кошель // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(3). - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(3)__24
|
13. |
Хомич В. І. Висвітлення проблеми диференціації прийменниково-відмінкових форм у працях академіка Арнольда Панасовича Грищенка [Електронний ресурс] / В. І. Хомич, О. М. Кисла, С. В. Толочко // Література та культура Полісся. - 2016. - Вип. 84. - С. 23-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2016_84_5
|
14. |
Кисла О. Ф. Реалізація ідей Нової української школи шляхом взаємодії школи та родини [Електронний ресурс] / О. Ф. Кисла, Т. О. Ландар // Молодий вчений. - 2019. - № 8(2). - С. 241-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_8(2)__22
|
15. |
Кисла О. Особливості підготовки педагогів у контексті реалізації наступності між дошкільною та початковою ланками освіти [Електронний ресурс] / О. Кисла, В. Коваль // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2019. - Вип. 26(2). - С. 266-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2019_26(2)__48
|
16. |
Лазарь О. Ю. Корекційно-розвиваюча робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / О. Ю. Лазарь, О. Ф. Кисла // Молодий вчений. - 2020. - № 3(1). - С. 110-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_3(1)__26
|
17. |
Радько Я. В. Корекційно-педагогічна допомога при аутизмі [Електронний ресурс] / Я. В. Радько, О. Ф. Кисла // Молодий вчений. - 2020. - № 3(1). - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_3(1)__29
|
18. |
Кузьмічова А. В. Сором'язливість та методи її корекції [Електронний ресурс] / А. В. Кузьмічова, О. Ф. Кисла // Молодий вчений. - 2020. - № 6(1). - С. 107-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_6(1)__24
|
19. |
Сакун Є. М. Корекційно-розвивальна робота з дітьми із девіантною поведінкою [Електронний ресурс] / Є. М. Сакун, О. Ф. Кисла // Молодий вчений. - 2020. - № 6(1). - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_6(1)__25
|
20. |
Богдан Є. І. Особливості корекції страху у дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс] / Є. І. Богдан, О. Ф. Кисла, А. О. Міненок // Молодий вчений. - 2020. - № 9(1). - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_9(1)__18
|
| |